Skilled servicedesk medewerker

Ben je toe aan de volgende stap in je IT-carrière? Heb je de ambitie om jezelf te ontwikkelen, verder te certificeren en aan de slag te gaan op aansprekende projecten? Bij Call2 zien we je graag groeien en staan jouw kwaliteiten centraal.

Ontplooi jezelf in hoog tempo binnen een team van gedreven collega's en ontdek hoe elke uitdaging bijdraagt aan je professionele én persoonlijke groei. Op onze kosten ontwikkel je verder tot gecertificeerde IT-professional. Een hbo studie, technische certificeringen en specialismes zoals virtualisatie, netwerken of mobile device management, er is veel mogelijk. Uitgeleerd raken zal bij ons niet snel gebeuren. Call2 biedt toekomstperspectief om je loopbaan te vervolgen bij onze moederorganisatie KPN (ICT Consulting).

Als skilled servicedesk medewerker bij Call2 werk je voor de grootste IT-organisaties van Nederland met complexe IT-landschappen en de grootste netwerken. Vanuit de eerste- of tweedelijns servicedesk bedenk jij oplossingen om IT-verstoringen te verhelpen. Maar alle ballen in de lucht houden in een hectische omgeving door snel te kunnen schakelen, daar ligt de échte uitdaging! Jij weet de juiste prioriteiten te stellen en vindt het leuk om voor meerdere klanten tegelijkertijd te werken in verschillende (digitale) omgevingen. Jij bent communicatief sterk en weet (complexe) IT-problemen snel te doorgronden door de juiste vragen te stellen. Naast de dagelijkse werkzaamheden, krijg je ook de mogelijkheid om de IT-servicedesk gezamenlijk naar een hoger niveau te tillen. Je bent medebepalend voor het succes van de afdeling.

Heb jij potentie om snel te groeien? Als skilled servicedesk medewerker krijg je de kans om via een versneld leertraject jouw doelen binnen de IT te bereiken.

Dit ben jij:

  • Je hebt minimaal een mbo niveau 3 opleiding (bij voorkeur ICT gerelateerd).
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag.
  • Je hebt recente 1 tot 4 jaar servicedesk ervaring binnen de IT.
  • Je bent ervaren in het werken met een ticketsysteem. Zowel het aanmaken, afsluiten en doorzetten van tickets.
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent flexibel inzetbaar, eventueel ook in de weekenden en avonduren.
  • Je bent leergierig, maar wilt ook graag jouw opgedane kennis overbrengen op je collega’s.

Dit zijn wij:

Bij Call2 werken meer dan 300 enthousiaste ICT-professionals, allemaal met een eigen verhaal. Of je nu een achtergrond hebt als dj, leraar of in de bouw hebt gewerkt, bij Call2 leiden we je op tot ICT professional. Call2 is een onderdeel van KPN en opereert door heel Nederland. Dit houdt in dat je bij onze nationale en internationale klanten aan de slag gaat als ICT-professional. Hierbij wordt altijd rekening gehouden met je woonplaats. Het hoofdkantoor van Call2 is gevestigd in Zoetermeer. 

Bij Call2 zijn de mensen die er werken de succesfactor binnen de organisatie. Daarom investeert Call2 continu in haar mensen door opleidingen, trainingen en certificeringen aan te bieden. Waar wij energie in steken en ook energie van krijgen is dat onze mensen op de juiste plek zitten.

Ons motto is ‘work hard play hard’. Naast hard werken vinden wij het belangrijk dat er genoeg tijd is om te ontspannen. Gedurende het jaar organiseren we diverse sportevenementen en feestjes. Kom jij je game skills verbeteren op ons hoofdkantoor in Zoetermeer? Of een balletje trappen, virtueel op één van de FIFA corners, of tijdens het zaalvoetbaltoernooi? De scores op de playseat en retro gaming kast zijn bijna niet meer te verslaan. We dare you!

Dit bieden wij jou

  • Leaseauto (In elk geval bij een reistijd langer dan zestig minuten), smartphone en laptop.
  • KPN Pensioenregeling & Call2 Bonusregeling.
  • 25 vakantiedagen & een Fitnessabonnement.
  • Veel vrijheid & eigen verantwoordelijkheid om je werk te doen.

Ga jij deze uitdaging aan en wil je werken in een jong, informeel, ambitieus en gezellig team met IT-professionals? Reageer vandaag nog op deze vacature of neem contact op met onze recruiters via 088-661 0870 of via recruitment@call2.nl.

Of hier voor het online sollicitatieformulier en solliciteer direct!