Service delivery manager

De baan:

Als service delivery manager ben je verantwoordelijk voor het efficiënt inrichten en managen van de dienstverlening aan onze strategische klanten. Je bepaalt de Service Level Agreements (SLA) bij onze klanten en zorgt ervoor dat de doelstellingen gerealiseerd worden om zo een actieve bijdrage te leveren aan het verhogen van de klanttevredenheid. Daarnaast daag je de interne organisatie uit om de klanttevredenheid continu te verbeteren. Je weet hoe je je collega’s hierin moet enthousiasmeren en je doet dit op een positieve en oplossingsgerichte manier. Periodiek bespreek je met klanten de SLA-resultaten, doe je voorstellen tot procesverbetering en los je voorkomende problemen op.


Je bouwt aan klantrelaties door het proactief onderhouden van contact met klanten over de geleverde diensten van Call2. Verder zorg je voor interne rapportages met betrekking tot de inzetbaarheid en performance van de geleverde diensten bij de klant en doe je in overleg met de Operationeel Manager voorstellen tot verbetering. Tevens signaleer je kansen om additionele diensten van Call2 te verkopen en koppelt dit terug aan de verantwoordelijke Account Manager.

Dit ben jij:

Je bent betrokken en loyaal aan de organisatie waarvoor je werkt. Je vindt het belangrijk om klant- en resultaatgericht te werken en om de beste kwaliteit te leveren. Je weet altijd een oplossing te vinden voor problemen en blijft je eigen kennis verrijken zodat je altijd de beste oplossingen bedenkt en toepast. Verder kan je snel schakelen en ben je een stevige gesprekspartner voor zowel onze specialisten als voor onze klanten. Voor deze functie is het noodzakelijk dat je beschikt over een analytisch denkvermogen, je oplossingsgericht en besluitvaardig bent en dat je daarnaast ook heel goed in staat bent om mensen te verbinden.

Functieisen:

  • Je beschikt over hbo denk/werk niveau;
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken;
  • Je hebt leidinggevende ervaring;
  • Je hebt kennis van en ervaring met (IT) service delivery management;
  • Je hebt ervaring met contractonderhandelingen;
  • Je hebt kennis van financiële bedrijfsvoering;
  • Je hebt kennis van ITIL V3 en Prince2 Foundation;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief sterk en opereert goed in teamverband;
  • Je geeft positieve en constructieve feedback om de dienstverlening continu te verbeteren;
  • Je kan prioriteiten stellen;
  • Je weet doelen en KPI’s te bepalen;
  • Je bent analytisch, zelfstandig, kritisch en je kan een vertaalslag maken voor de klant.

Dit bieden wij:

  • Een goed salaris
  • 25 vakantiedagen
  • Smartphone, laptop en leaseauto.
  • 50% Korting op de KPN producten.
  • Wij zorgen ervoor dat je in shape blijft en daarom betalen wij je fitness abonnement bij Fit For Free
  • Een persoonlijke werksfeer met een uitgebreid programma aan sportevenementen, borrels en bijeenkomsten. De Call2 dj booth wordt regelmatig gebruikt!

Geïnteresseerd?
Solliciteer direct via onderstaande button. Meer informatie? Neem dan contact met onze recruiters via 088-6610870 of recruitment@call2.nl. Ons hoofdkantoor is gevestigd aan de Röntgenlaan 75 in Zoetermeer.
 

Of hier voor het online sollicitatieformulier en solliciteer direct!